söndag 22 maj 2011



Jag trodde aldrig det här om mig själv, om jag ska riktigt ärlig. Jag trodde inte att jag skulle törsta efter mer kunskap så här snabbt efter avslutad kurs. Kanske är det så att det är just då som hungern efter mer är som störst, jag vet inte, men jag trodde inte att det skulle bli så för min egen del. Fast nu vill jag ha mer kunskap. Nu hoppas jag att flitets lampa skall lysa även i höst. Konstigt är det. Men också härligt. Det är ju roligt att kunna saker. Roligare att kunna saker riktigt bra. Förhoppningsvis gör jag det snart. Förhoppningsvis slutar jag inte efter det. Mer ska ha mer... Jo, men det går att få det utan att trampa andra på tårna, utan vassa armbågar. Jag vill visa att det går. Jag vill ju bara bli riktigt bra på det jag vill hålla på med. Jag vill aldrig sluta.
Jag vill inte bita i det sura äpplet. Jag vill utvecklas och bli bra på att ta konst (iga) bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar