tisdag 4 oktober 2011




Det var länge sedan jag bloggade och det var ett tag sedan jag plåtade. Igår plåtade jag, idag bloggar jag... och det jag fick den äran att plåta var danslinjen på Gotland. Det var helt fantastiskt! Så himla underbart att se alla dessa vackra människor göra för mig helt obegripliga saker med sina kroppar. Dessutom till bedårande vacker musik. Det var knappt jag kunde ta några bilder, jag satt mest och bara gapade... Idag fick jag prova något jag aldrig gjort förrut. Det händer i och för sig varje dag på skolan, men att böja glasrör över en gasollåga var totalt nytt för mig. Galet svårt och roligt var det! Sedan bar det av till en fullständigt makalös gård en bit utanför Visby. Tror att vi alla fick med oss bara varma, härliga känslor efter det mottagandet!
Nu vill jag måla! Måla något stort och vackert jag också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar