onsdag 28 april 2010

Slut. Utställning. Konst. Konstigt blir det när allt snart är över. Utställningen. Ja, utbildningen är ju också snart över, men förhoppningsvis slutar jag inte lära mig nya saker för det. Det är kul att lära sig nya saker om sig själv och andra. I lördags lärde jag mig massor till exempel. Som att det är kul att åka buss mitt i natten. Det är bara att slummra in en stund i vetskap om att någon annan tagit över ratten ett tag. Att det är härligt med fina vänner har jag vetat länge, och i lördags fick jag det återigen bevisat för mig att jag verkligen har fina vänner. Tack kära ni! En spännande helg är över, en lång dag lider mot sitt slut och jag är trött... men boken kallar och jag har bara några sidor kvar, så än är det inte riktig dags att stoppa sömntåget. Men väl bloggandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar