tisdag 10 juni 2014








Näe. Idag är ingen bra dag. Har tråkigt. Ute strålar solen och jag försöker leka att jag är i Brasilien. Snart börjar det. Snart börjar fotbolls VM. Inte ens det kan locka fram ett leende. När ska det börja för mig?? När ska de blå dagarna bli färre? Kämpar, kämpar in i kaklet. Sju långa kilometer sittandes på roddmaskinen på gymmet. Sådant brukar funka. Fast näe. Inte denna gång. Röriga tankar, färgerna och allting i oordning. Hunden svettas och har nog lika tråkigt som jag. Ingen ordning på tankarna. Gräsklippare och trimmers på gården skriker oljud hela dagarna. Blir galen!! (fast de gör ju bara sitt jobb!!)Stäng dörr till framsteg. Ingen glad min. Snart börjar det. Snart börjar framstegen komma... fast jag behöver nog lite pepp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar